leapsa pe cuvinte. you’re it!
pentru ca eu nu stiu sa ma joc frumos cu ceilalti copii.

haifaiv, ca nu se mai poate!

am un plan maret. pentru a intra in rand cu lumea, respectiv cu toate damele bine, cu toate tipele valabile si cu toate gagicile bune, trebuie sa imi pimpuiesc [da, e un verb cool, am vazut eu pe site-uri respectabile!] pagina de hi5.

in acest scop, mi-am propus:

  1. sa sterg cartile trecute la lista cu “favorite books” si sa scriu in locul respectivei liste nu citesk k e super pliktisitor da imi plak revistele
  2. sa sterg lista de cantareti, cantarete si trupe de la “favorite music” si sa scriu in locul ei un pomelnic al tuturor genurilor de muzica mainstream [de fapt, merge si cea care nu e mainstream, esential e sa fie o amestecatura cat mai grava]
  3. sa trec in rubrica “about me” o multime de laude la propria-mi adresa a mea [ne-am inteles, da?] sau, dimpotriva, niste cotcodaceli modeste
  4. sa imi infrumusetez pagina cu multe chestiute stralucitoare, cantatoare, sclipicioase, colorate sau animate. daca se poate, e de preferat sa contina: fluturasi, inimi, tipe semi-goale [intr-un mod artistic, bineinteles], oameni care se pupa, ursuleti cu mesaje lacrimogene sau pupicei
  5. sa folosesc de cat mai multe ori litera k in tot ceea ce scriu. kat mai mult, dupa kum am spus si kand am exemplifikat kum sa sta treaba ku lista ku karti
  6. last, but not least, SE CERE o schimbare a pozelor. prim urmare, acestea vor fi dupa cum urmeaza:
    1. poze la mare. it’s a must. eu in costum de baie, barbati in costum de baie, oameni necunoscuti in costum de baie. daca se poate si e posibil [da?] sa pun si poze cu maimutele si puii de leu care-s plimbati pe plaja tocmai ca sa-si faca lumea poze langa ei… cu atat mai bine!
    2. poze cu mine in piscina. iesind din piscina, in costum de baie leopard-style. juma’ de fund in apa, juma de fund in aer. pozitie provocatoare, privire idem [sigur, ca sa pot face fata cerintei asteia, va trebui sa lipesc mutra mea pe vreo poza cu o tipa buna. am sa caut]
    3. poze cu mine si cu barbati. daca optez pentru varianta mai mult de un barbat, e obligatoriu ca numarul respectivilor sa fie mai mare de 6. sa vada lumea ca am suces [suces, da?]. toti trebuie sa ma iubeasca, sa ma tina in brate sau sa ma priveasca admirativo-libidinos SAU sa imi fie best friends, ca e la moda. daca optez pentru varianta un singur barbat, atunci e musai sa fie clar ca e iubitul meu [eventual pot chiar sa anunt ca este, e cel mai simplu]. asa… iar el fiind iubitul meu, trebuie sa apara in multe poze, in care ne iubim de nu mai putem. neaparat poze in care ne sarutam – daca sarutatul asta arata ca si cum am incerca sa ne mancam reciproc fetele, cu atat mai bine.
    4. poze cu mine cat mai goala. se poate si goala-goala, dar ideale sunt pozele cu oameni semi-goi. de preferat este ca in pozele astea sa fiu tolanita pe pat, pe un fotoliu sau – de ce nu, in definitiv? – in bratele vreunui barbat.
    5. autopotrete. mutra mea, pozata tot de mine, cat mai de aproape. daca prind o lumina buna, in care sa mi se vada punctele negre si parul din nas, totul e perfect. de asemenea, din categoria pozelor facute mie de catre mine, sunt ne-ce-sa-re si cele cu sani. cel putin trei poze in care imi prezint sanii. nu se poate altfel
    6. poze care sa demonstreze pe unde am fost. fie ca e vorba de cismigiu, brasov, paris sau hong kong. pozele trebuie sa fie multe, neinteresante. eu – imbracata, daca se poate, in fustite sau colanti, pozand frumos langa/ pe la diverse obiective turistice usor de identificat. daca nu gasesc nimic usor de identificat, sunt ok si pozele din locuri nefaimoase, cu conditia sa precizez in descrierea lor UNDE au fost facute, plus un comentariu modest/ amuzant, ca sa vada lumea ca de fapt nu le-am pus pe hi5 ca sa ma laud
    7. poze aiurea/ de prost gust din toate categoriile. trebuie, deci, sa uploadez niste poze cu trandafiri rosii tinuti in forma de inimioara de niste ingerasi rotofei; poze cu mine in fustite scurte, pozand langa monumente d’alea serioasele [daca se poate sa fie si manastiri, troite, morminte si alte kestii care au nevoie sa fie infrumusetate de picioarele mele golase]; poze cu mine tolanita in pat; poze cu mine si cu prietenele mele, incercand diverse atitudini seCSI; poze care’s de fapt imaginile de pe copertile unor cd-uri cu muzica buna – rbd, rhianna sau jessica simpson. etc
    8. poze plictisitoare: poze cu oameni care nu sunt eu [ca sa vada toti ca am prieteni sau ca imi place de jude law] si poze artistice ratate [toata lumea isi doreste sa vada o poza cu un om si un copac – in care nu se vede tot copacul iar omul e un nene strain prins in contrăjur – da?]

dar pentru ca am scris deja mult prea mult la entry-ul asta si ma asteapta treaba [tre’ sa modific multe poze si sa mai caut si pe net cateva], am sa inchei. mai spun doar ca toate ideile/ sugestiile pe care mi le-am oferit singura aici sunt inspirate [da’ ce spun eu “inspirate”…? sunt COPIATE din diverse pagini de hi5. toate personajele, ca sa zic asa, sunt cat se poate de reale.

acu’ gata. ma duc sa-mi aranjez haifaivu’. si poate nu-mi puneti pe urma commenturi pe pagina… ca ma supi pe voi! ;;)

4821.jpg

14 Responses to “haifaiv, ca nu se mai poate!”

  1. ce sa zic, cau, e clar ca esti o babaciune depasita daca cotcodacesti negativ la adresa acestor profiluri. ca sa iti explic mai bine, aceste haifaivuri sunt niste anunturi matrimoniale sau de “prestez servicii domnilor eleganti, cu situatie financiara buna. rog seriozitate”.
    eu nu inteleg de ce comentezi. :D
    in fine, ca sa continui in maniera haifaiv, na un profile comment:
    waaaai, ce skoompica eshti! sooopa dooolcikaaaahhh! :X :X :X best friendz :X for3v3r!!! rbd rulez! poooopppz!

    :D
    multumita? (stiu ca puteam mai bine, dar in mod evident wordpress-ul este mai retardat si nu ma lasa sa imi pimp-esc commentul.)
    tee hee!

  2. eu zic ca asta sa fie rezolutia ta pe 2008 – tzatze in profil, poze cu barbati, muuulti barbati, pe plaja la mamaia daca se poate, un nou voKabular, da? :))))

  3. da, da, caui! sa stii ca sunt o babaciune d’aia, incep si eu sa cred. iar sor-mea mi-a sugerat sa merg la manastire, ca nu mai fac fata lumii de azi. i’m considering it ;;) [bueeey, ms mlt d comment, sooooopertare. hai k suntem cele mai mumoase si mai haioase :x :x :x] =))

    mimo, am sa ma straduiesc. daca nu-mi iese… i’ll have to return to my boring self :)

  4. auOsi? acu mi-am dat seama ca poza aia cu codite seamana foarte bine cu cineva pe care cunoastem ;;)

  5. eu nu cred ca voi il stiti pe vecinul meu nicu. aduce a el:)))

  6. joh, clar, dar stiai tu ce ziceai :)

    mimo, nu despre vecinul tau e vorba, cu siguranta. si ma sperie gandul ca sunt MAI MULTI oameni care seamana cu personajul din poza :))

  7. eu sunt un baiat care nu ii plac multe lucruri mie imi place sa ma istrezm cu prieteni mei foarte buni.
    imi place sa ma relaxez in uichend si sa joc fotbal cu colegi.
    imi place forte mult dulciurile.
    si prieteni adevarati{ady}bn ca mam mai certat cu el dar asta e e un prieten pe cinste nu ca alti.
    mie imi place sa tin in lista numai pe cn cunosc {nu e asa?}

  8. costy, esti minunat! te rog sa-mi lasi id-ul si numarul tau de telefon :))

    {asa e}

  9. salut te mai fati ai preteni frumos hahaha …………………………….

    ^________________^

  10. la multani o fata e

  11. dea attaanyy tta auua aii auu ii ii aooo a


Leave a comment